Behöver "städa" bloggen nu...

Gillar inte att det känns rörigt här på bloggen. I början visste jag inte riktigt hur det fungerade när man skulle lägga in bilder m.m.
Ska jag försöka göra om något så hamnar det överst på bloggen igen. Men det får väl bli så då... tänkte lägga alla bilder från Brommö som miniatyrer man kan klicka på under egen rubrik. Likadant med lägerfoton, Tivedsfoton osv.

Så Ni som kollar min sida får ha tolerans medan jag "städar" för att Ni får se samma foton om och om igen!


Kommentarer
Postat av: Helen & Leon

Men hej! Va kul att jag hittade hit :) hamnar i "favoriter" med en gång! Ni verkar ha det bra :) Kram från oss

2010-08-06 @ 14:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0