Fortfarande ont.

Har inte skrivit på några dagar. Har fortfarande så fruktansvärt ont i axeln och nyckelbenet på vänster sida, så jag har inte orkat.
I helgen har Mikael varit iväg på fotbollscup med Liam i Degerfors. Vilket inneburit att jag varit ensam med hundarna, så den lilla ork jag haft har fått gå till att vara ute med dem. Kan överhuvudtaget inte hålla i kopplen med vänster arm.
 
Värk är jag ju van att leva med, men den jag har nu är mycket, mycket mer intensiv. Kan inte sova heller... tar maxdos med värktabletter och antiinflammatoriskt, ändå ligger jag och gnyr till bortåt 4 på morgonen. Sen slumrar jag några timmar för att vakna kl 6 o har lika ont igen.

Imorgon har jag telefontid med min läkare. Hoppas han har nåt förslag på lindring. För som det är nu vill jag kapa armen och kasta den åt helvete !!!

Idag skulle jag ha klippt Sudden, men fick ringa återbud imorse. Klarar ju inte av att hålla i saxen. Synd, för det hade varit bra att tjäna några hundralappar.

Får ångest också över att inte göra något med hundarna. Visserligen är de båda i höglöp nu, så de har mest intresse för "annat" ... Å andra sidan, om jag hade varit OK och kunnat köra med dem kanske de inte skulle fokusera så intensivt på att porra med varandra i brist på hanhundar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0