Sköna dagar i stugan!

Tog hundarna och åkte ner till pappa i stugan i måndags. Har haft det riktigt skönt och mysigt med Johanna därnere. Gick ut 2 apellspår på e.m. och både Tindra och Wilda tog apporterna. På kvällen grillade vi och drack rödvin.

Sov dåligt för Wilda kunde inte koppla av. Hon skulle försöka sova under min säng men är lite för stor så det dundrade o brakade varje gång hon skulle ta sig ut och in därunder.

Hade gärna sovit ut men 9.00 studsade pappa glatt in och tjoade att frukosten var dukad. Han är ju bara glad över att vi hälsar på...

Tisdagen var strålande, vi låg o solade, men vattnet var kallt. Var nere med hundarna så de fick bada. Wilda jagade vågorna och fick kallsupar. Åkte hem sent på kvällen.

Idag har jag varit hos tandläkaren. Christian ringde förut och sa att han hade en sak till mig. Nyfiken åkte jag dit innan vi skulle till lydnadsträningen. Han hade gjort en förstoring på Wilda från vinsten i Degerfors, till mig. Himla gulligt av han!!!

Lydnaden gick så där idag. Var inte så taggad själv, har varit för varmt under dagen. Och så var det så mycket mygg så jag fick nästan panik.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja visst hade vi det mysigt i stugan :) ska lägga in korten jag tog så kan jag skicka dom sen :)

Vad gulliggt av honom! Vad var det för kort?



kram

2010-06-24 @ 17:33:05
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0