Någon som har originalloggan ???

Hej alla Bouvierfolk som håller koll på min blogg !
Finns det någon av Er som vet var vår original-logga kan finnas ?

Vi har tagit ett styrelsebeslut på att skaka liv i shoppen igen. Men ingen har loggan i original... enligt tryckerier jag varit i kontakt med måste loggan vara i vectoriserat eps - format ???

Tack Mona för kommentaren om fina foton. Det tycker jag oxå :-))

(Några av Er kanske undrar vad förförra inlägget om Finspång i somras, gör i ett inlägg under oktober/november :) Jag ville ha in det inlägget under kategorin utställning och då måste man tydligen publicera det om igen, vilket gör att det hamnar som senast skrivet. Sorry...)

Just nu ligger jag här med förkylning o feber. Känner mig lika rörig i huvudet som det jag skrev här ovan, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0