Tack till Mona för GOD mat !!

Hemma igen från Stockholmsmötet. En bra möte och en trevlig dag med goda kakor och supergod paj hemma hos Mona! Bra att ha ett "träffasmöte", gillar inte riktigt telefonmöten som vi annars har. Synd att vi har så långt till varandra så att vi inte kan ha möten hemma hos varandra varje gång.

Alla Ni som läser min blogg:
Har någon tips om billiga tryckerier som gör dekaler, tröjor och annat som vi kan ha Bouvier-loggan på? Jag blev utsedd idag till att ta fram saker för försäljning inom klubben. Alla tips mottages med tacksamhet! 

Nu ska jag krypa i säng och imorgon njuta av sovmorgon :) fast jag kom faktiskt upp i tid imorse, men oj vad trött jag har varit idag. Somnade i bilen på hemvägen, hoppas jag inte snarkade högt..? 

NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: Emma Sandkvist

Pröva hemsidan Stickit.se.

Där vet jag många som beställt med gott resultat!

2010-10-12 @ 17:16:37
Postat av: Svar från Pia

Tack för tipset, Emma!

2010-10-17 @ 12:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0