Uppletande är SÅ kul, tycker Wilda :)

Igår åkte jag till klubben och tränade lite. Att träna med Wilda, när man märker att hon tycker det är riktigt kul. det gör att jag mår så bra!
Något som hon gillar är att träna läggande under gång. Konstigt, men hon tycker det är jätteskojigt. Då går hon och söker kontakt hela tiden och väntar på kommandot. Jag hinner knappt säga Ligg, så pang ligger hon ner.

Efter lite lydnad körde jag uppletande, det tycker hon också är urkul. När hon hittat det jag lagt ut springer hon ärevarv rutan runt flera varv och sen kommer hon och lämnar av. Jag bråkar inte med henne att hon ska komma tillbaka snabbare, huvudsaken att hon tycker det är skoj.

Tindra fick också gå ut i rutan 2 gånger. Hon fattar inte det roliga när det inte är godis hon ska hitta :) Men hon blev nöjd ändå eftersom jag lät henne gå ett varv på Agilitybanan innan jag åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0