Oj, nu är helgerna över...

Vad fort tiden går... nyss var man mitt i julstöket, rullandes köttbullar... och idag har jag städat undan allt. Granen urplockad och nedplockad, alla tomtar m.m. står i en hög o väntar på sina lådor. De står ute i förrådet, så imorgon får det bli lite mer snöskottning så att vi kan komma ut dit.

Mikael har skottat av taket idag och jag har som sagt röjt här inne. Skönt att det är gjort!

Nyårsafton var helt enkelt bedrövlig med allt jävla smällande. Wilda höll sig i 11 timmar och när hon äntligen vågade följa med ut mitt inatten, så hann hon bara kissa en gång, sen brakade det löst igen. Raketer kom som målsökande missiler mellan husen :(

Det enda roliga med nyårsafton var att Johanna och Christian förlovade sig!! Grattis till Er båda !!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyårsdagen tog jag hundarna o åkte ner till Una. Vi hade 3 mysiga dagar där vi lyxade ordentligt :-) med trerätters middagar o långa promenader med alla hundar.

Igår var jag hos Rita och fikade. Passade på att säga hej då till Sofia som har varit hemma på jullovet. Nästa vecka drar hon iväg till Colombia. (Usch, världens farligaste land...) Där ska hon först resa runt lite och sen plugga i 4 månader.

Nu har jag precis ätit Het räkgryta, o till efterrätt blir det ett glas rött och en skotte. En felfri kombination :-)
Och kl 20.00 börjar en ny säsong av Let's Dance, så kvällen är räddad...

Må bäst allihop !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0