Har upptäckt Facebook...

Ja nu har även jag upptäckt Facebook. Därför har det inte blivit något skrivit här på bloggen. Dessutom har jag tillbringat hela helgen på Örebro BK.
Har gått utbildning till MH och MT figurant. Intressanta dagar men j...lar vad trött jag är så här dagen efter. Vi pulsade runt i knähöd snö och byggde banor varvat med teori och 2 prov. Ett på MH och ett på MT.
Nu är jag iallafall godkänd och har fått mitt tjänstgöringskort.

Nu ska jag ut i snön igen för en kvällspromenad. Men den blir inte så lång. Var i skogen med hundarna i 2 timmar på dan och Wilda fick plöja runt precis som hon ville. Mycket lagrad energi efter att bara fått gå runt kvarteret med huss hela helgen :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis till GK figurant! hade jag orkat så hade jag oxå gått den utbildningen!! Ska ev gå tävlingsledarutbildning till våren... Får se om jag orkar/fixar det! Kram & God Jul från göinge-bovvarna med 2-bening

2010-12-15 @ 14:47:40
URL: http://www.capillatus.blog.se
Postat av: mona

Välkommen in FBträsket ;-)

2010-12-15 @ 15:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0