Låååång promenad!

Igår hade jag som sagt Tupperwareträff, med mycket folk och uppskattad smörgåstårta (även om jag tyckte den var torr) Jag stog nog lite för länge i köket på dan för hjälp vad ont i ryggen jag hade på kvällen.

Idag var det jättehärligt väder och därför tog jag en riktigt låååång promenad. Skönt för ryggen att få leda upp sig lite. Wildas tass är så gott som läkt nu, så hon verkade också tycka det var skönt att få långt. Christian sa till mig att köpa Streptocilin till skärsåret i tassen och det gjorde verkligen susen.

Vi promenerade i 2,5 timme i  lagom kyla, lite snö och strålande sol. Tog som vanligt lite foton på mina älsklingar!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0