Lite annat, inte "bara" hundar...

Mikael är på hockey ikväll. Jag var bjuden till Rita på ost o vin, men hon ringde återbud förut, var inte riktigt på hugget. Vi ska träffas nästa onsdag istället. Var länge sen vi hade tid att ses så det ser jag verkligen fram emot.

På måndag har jag äntligen fått tid på hudkliniken, som jag har väntat... hoppas de kan hjälpa mig! Man lägger bara undan hur jobbigt och handikappande det faktiskt är när händer och fötter bara spricker och blöder. Det är liksom bara att acceptera att man blivit drabbad och sen försöka fungera ändå. Men nu när jag äntligen fått en tid, då börjar jag känna efter och jag är så jävla trött på PPP-skiten !!

Nu ska jag ringa Johanna och höra hur det går med deras eventuella husköp, de skulle träffa mäklaren idag igen för att kolla en gång till på huset för att vara helt säkra. Stort hus - stort beslut, de är ju "bara" 25 år än. Så det är bra att de tänker efter ordentligt, hur förälskade de än blev på första visningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0