Torsdag kväll

Hej igen!

Är fortfarande mycket, mycket trött av medicinen, men mår inte så illa längre. Och nu har jag varit ifrån bloggandet alltför länge...

Efter att jag skrev sist, om hur tråkigt det är att inte orka träna med hundarna, så taggade jag till mig. Åkte till Mogetorp och la 2 spår. Medan de fick ligga gick jag genom skogen åt andra hållet och plockade årets sista kantareller!

Vet att jag skrivit det förut, men nu var det garanterat de sista, eftersom vi haft minusgrader flera nätter i rad här i Örebro.
Sen fick Wilda gå första spåret och hon markerade samtliga apporter, som vanligt i full fart! Därefter Tindra, som noggrann och sakta istället också markerade sina apporter.

En bra spårning med andra ord!

Idag har vi haft en underbar höstdag. Tog en lång skogspromenad och passade på att fota töserna:

 











Må gott så länge, alla som följer min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0