Träning med glada hundar trots magproblem.

Har varit och tränat även idag. Körde agility med 2 superglada jyckar och sen lite lydnad med Wilda. Apporteringen - njaa... funkar inte. Hade fått en kommentar från Mona att använda klicker. Så jag började lägga in det idag. Får se om det ger resultat.

Vet att jag har för bråttom när jag tränar. Har alltid haft dåligt tålamod när jag vill ha ett resultat. Bara att lugna ner sig!

Efter träningen gick vi Rynningeviken runt. I koppel eftersom det är reservat bland får, fjällkor, Hedenhös-oxar och fåglar. Tindra var salig över allt fårbajs som låg på stigarna...

Men lilla Wilda-barnet var lös i magen igen. Hon satte sig 2 gånger efter träningen och det bara rann. Vad göra?

När jag kom hem väntade ett sms från Johanna och Christian som nu har installerat sig på hotellet i Stockholm med Anders Timell, och just sippar på välkomstdrinken. Klockan 05.00 imorgon bitti var det uppställning inför ballongfärden.

Bara LITE avundsjuk !!

Skulle väldigt gärna flyga luftballong, men ännu hellre hoppa fallskärm! När jag fyllde 40 önskade jag mig en ballongfärd, men nej... och när jag fyllde 30 var min stora önskan o dröm fallskärmshoppning.

Jag fick: en symaskin ... hmmmmmmm

(fast nu är det bara 2 år kvar till 50, får se vad framtiden har i bakfickan) 

Kommentarer
Postat av: mona

Hoppas att "de dina " läser bloggen ! ;) Klicka och GOTT godis så fort hon bara nuddar vid apporten sedan stegrar du till att hon ska ta den osv . Hoppas att det funkar ! (Har du provat Dirasyl för magen, finns på apoteket)

2010-10-03 @ 10:04:43
Postat av: Pia

Tack för tips om Dirasyl, Mona !!!

/ kram Pia

2010-10-03 @ 12:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0