Samma helg som förra inlägget...

Ja, som jag skrev var det en rolig dag igår på Frippebo. Och idag har också varit en kul o händelserik dag. Visst hade det varit roligare att inte åka ensam, men så har ju vi det i den här "familjen"... Jag och hundarna håller på med vårt och Mikael och pojkarna håller på med sitt (... typ fotbollsträning, fotbollmatcher, fotbollscuper, fotboll på tv:n, fotboll på datorn, pratar fotboll ... låter inte som att vi har nå't gemensamt och tyvärr så är det så det är ...)

I alla fall, idag tog jag hundarna och åkte ut till Karlslunds Herrgård och tittade på SM i Fälttävlan. Dressyren var i fredags, banhoppningen igår och terrängritten idag. Och det är ju den som är roligast både att rida och att titta på! Tänk vad länge sedan det var jag höll på...















Hundarna var riktigt duktiga bland alla hästar. Bredvid det tuffaste hindret här ovan fanns ett brett hinder som inte var med i hoppningen. Där kröp jag upp med hundarna, och de låg blick stilla varje gång en häst kom sprängande och frustande kastade sig över "skogsmaskinshindret". Tindra sov, cool som vanligt, men Wilda hade full koll på vartenda ekipage. Ju närmare de kom oss desto större blev hennes ögon och hon "frös fast" tills de hade landat igen efter hindret. Då reste hon på sig och spanade efter nästa häst.  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja du är så duktig mamma :P

men nu har du massa bilder från Paris att titta på :))

Puss

2010-09-06 @ 19:47:11
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0