Oj, nu har jag glömt bort bloggen igen :)

Har varit ute och fotat hundarna felra dagar i rad. Det är så vackert med strålande sol som lyser mot snön, den är än så länge ren och vit...

Idag var jag i skogen ute vid bruks och passade på att göra några uppletande med Wilda. Gick faktiskt jättebra trots att det inte blivit någon som helst träning på så länge. Jag la ut 3 föremål, hon tog alla tre, men den sista ville hon ha själv så det blev inget överlämnande :))) istället tog hon handsken och skuttade in i skogen och lekte jakt med den. Först dödar hon, sen kastar hon iväg den, gör ett högt "sorkhopp" och sen dödar hon en gång till...det ser ut som om hon skrattar under tiden :D







Imorgon tänkte jag ge mig ut o spåra. Men först ska jag träffa älskad Johanna!! Hon, Christian och hans bröder kommer hit. De ska upp hit och till IKEA och kikar in för en fika. Egentligen kör söket igång imorgon. Men Wilda löper så det blir att avstå gruppträning i tre veckor :(



Ha en skön helg !!! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja imorgon kommer älskade jag förbi :)

Puss

2011-01-21 @ 22:31:35
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0