7 månader sen jag bloggade sist!

Ja herregud va saker kan förändras! Det är 7 månader sedan jag bloggade sist och väldigt mycket har hänt. Vårt hus i Örebro är sålt, vår skilsmässa avklarad och numer bor jag och hundarna ca 1 mil utanför Örebro.

Skrev om min presentation här på Bloggen nyss så den stämmer. Men hittar inte hur man ändrar texten som kommer fram om man under mitt foto på startsidan, när man klickar på Pia Löf. Där står det fortfarande att jag är gift och info om min familj ...

Någon som vet hur man gör för att ändra där?

Jag hade en otrolig tur och fick nys om ett ledigt gårdshus på Kåvi Säteri. Har alltid velat bo så här :) Huset är bra renoverat och med bergvärme installerad, så det är inte mer arbete än det var på Parklyckevägen. Visserligen en stor trädgård, ända ner i sjön Lången, men jag fick en ny gräsklippare av pappa i inflyttningspresent. Och blir det så att lederna spökar så jag inte orkar med klippningen kan jag bara säga till Jonas som äger herrgården, så klipper han åt mig!

Hundarna älskar att bo här ute :) varje morgon tar vi en uppmjukande promenad på 10 minuter till skogen och sen får de springa fritt 1 timma. Sen är det lagom med 10 minuters nedvarvning i koppel vägen hem.

Båda två har blivit som andra hundar sen vi kom hit ut och fick lugn och ro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0