Mailläsar o telefonpratar-dag

Regnar i Örebro idag så att man knappt ser ut genom fönstren. Lyckades ändå hitta en paus då det bara duggade och tog hundarna upp till parken. Tränade lite apportering med Wilda. 2 gånger tycker hon är kul, sen har hon tröttnat. Måste tänka på det så att det är jag som avslutar när det är roligt !!

Annars har dagen varit full med telefonprat. Först ringde Marianne och vi kan ju alltid prata länge (trots att vi sågs igår) Sen ringde jag till Anneli S och när vi lagt på så ringde Patricia i Göteborg!

Patricia är det som har Tindras pappa, Snobben, och gud va kul det var att prata med henne igen. Det var så längesedan. Medan Nova levde åkte vi ofta på utställningar ihop. Nu när jag åker med Wilda så har vi oftast olika dagar. Snobben i grupp 9 och Wilda i grupp 1 och det är sällan de grupperna går samma dag.

Hon har träffat en ny kille och köpt hus och börjat spela golf. Nästa helg ses vi iallafall! Då har vi samma dag på Internationella i Askersund.

Hade tänkt att jag skulle lagt in en snygg bild på Snobben här, men hittar ingen i fotoalbumet. Synd, för han är SÅ snygg... sen hittade jag en bild på nätet från Sofieros internationella som var publiserad i Sydsvenskan. Kolla in killen med stort K:




Idag fick jag också - äntligen - ett livstecken från Johanna. Har kollat hennes blogg både morgon o kväll ifall hon kunnat skriva något. En kort notis bara genom Adams Ipod om att hon var i Holland i förra veckan. Så det var skönt att få mail och höra att allt var bra i Frankrike. Medelhavet var salt, Paris hade varit kul och sniglar smakade godare än det låter :-)))


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vilken bra sammanfattning av min resa :) Nu ska jag gå och lägga mig! Puss

2010-08-16 @ 21:08:51
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0