Nu har jag lyckats med bättre foton på hundarna i snön!

Idag har vi 20 minus och t.o.m Wilda lyfter upp tassarna om hon står still ute. Lilla Tindra fryser hela hon. Idag blir det täcke på och i julklapp får hon nog önska sig tofflor...

Men - det är ju så oootroligt vackert när solen är framme. Jag fattar inte folk som gnäller över vintern. Flytta till Italien eller nå't då!

Har varit ute och fotat lite mer och den här gången är jag nöjdare med fotona. Tack vare solen på det vita blir highlighten skarpare på hundarna!


      

         

                                

 

       

                   

                                  


           



Kommentarer
Postat av: mona

Fina bilder (de gånger man ser huvudet på Wilda !):)

JA jag skulle gärna flytta till Italien, fast e det så varmt där ? ;)

2010-12-02 @ 09:17:23
Postat av: Svar från mig

Ja hon är lika mycket under som över snön :) hon skulle passa utmärkt som lavinhund!

2010-12-03 @ 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0