Härlig simtur i VARMT vatten!

Idag har vi varit i Hultsjön, mellan Hallsberg och Pålsboda. Det måste ha varit över 20 grader i vattnet! På grund av min värk i lederna har jag mer och mer blivit en badkruka, men idag låg jag i en timma !!!

Tindra låg mest och njöt i vattenbrynet och simmade ibland ut. Wilda och jag simmade långt. Det var urmysigt att simma länge tillsammans! När vi behövde vila stod jag på knä i grundare vatten och hon stod på bakbenen i botten och med frambenen över mina axlar.

När vi kom hem och hundarna torkat tog jag och klippte Wilda. Ska ställa ut på Örebro Bruks på söndag.

Imorogn ska jag handla och städa. Ska ha Tupperware-party här på onsdag. Blir en hel del som kommer, även om det alltid blir återbud i det sista. Karin ringde nu ikväll och sa att hon inte kunde o likaså Stina o Anneli Hag. Men Marianne, Anneli, Carina, Lotta, Malin, Birgitta o hennes mamma är klara = 7 st. Osäkert med Lisa, Vicky och Rita. Tänkte baka ananaspaj så jag får väl beräkna så det räcker till minst 12 pers. (Jag vill ju ha en stor bit själv oxå...)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tack för en trevlig kväll och en toppengod ananaspaj.

2010-07-07 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0