Kolla in Johannas blogg!

Hej Ni som läser min blogg.

Fredag idag, skulle egentligen iväg och handla helgmaten nu på förmidda'n, men har fastnat vid datorn... inte svårt. Har kikat runt på olika bloggar och finast är Johannas!
http://myzjojo.blogg.se

...kanske är jag lite partisk, men jag tycker faktiskt att hon är väldigt duktig. Sen har hon ju ett mer aktivt liv än sin gamla mamma, så det blir naturligt mer att skriva om!

Jag skulle vara helt slut om jag som hon hade hunnit med allt det hon skriver om på EN semester: Skåne, Dalsland, Fiskebäck, Brommö, utekvällar och hemmakvällar... och i nästa vecka ska hon till Frankrike! Och sen ska hon börja på ett nytt jobb dagen efter att hon kommit hem från Rivieran.

Jaja, det är bara att inse att man inte är 25 längre, och faktiskt så är det riktigt skönt...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi ja jag har nog flängt en hel del i sommar :) Men roligt har det varit!

Ramarna runt bilderna gör jag i ett gratis program som heter Paint.net men ni har väl photoshopoch där kan du säker göra mycket roligt :)

Du får prova dig fram!!!



Ja med alla dom millarna skulle vi kunna åka jorden runt och prova "Nationalrätter" i varje land :)



Puss

2010-07-30 @ 14:08:34
URL: http://myzjojo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ps... vad söt du är som har länkat till mig :)

2010-07-30 @ 14:08:58
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0