Ladys Night m.m.

Sicken häftig helg vi haft Johanna och jag! Hon kom upp till Örebro i lördags. När hon fyllde 25 i juli fick hon biljetter av mig till LADIES NIGHT.  Och självklart skulle vi gå här i Örebro, eftersom Martin Stenmark skulle vara med som gästartist. Annars har han hoppat av tåget från och med i år, men det är ju han som är Mr. Ladies night... Visst, Andreas Johnsson och Brolle är inte fel att titta på :) men Martin...mmmmm HaHa!

Först gick vi till Mingla, en ny Tapasbar nere i City. Jättefräscht och MYCKET mat / MYCKET vitlök:
Papas Bravas med mojo, bläckfisk, scampi, musslor, ailoli, vitlöksbröd, vitlöksgratinerade champinjoner, kyckling, spanska köttbullar med gorgonzola, serranoskinka, chorizo, manchego-ost, oliver och Riojavin till det. Sen åt vi en gudagod ananasglass infryst i hel ananas till dessert.

Efter den supén var det perfekt med en promenad ner till Conventum. Och vilket ös det blev, 4000  galna brudar/ladies :) som skrek, dansade och dreglade över dessa "adonisar" på scenen.



Wildas "aj-aj-tassen" har nu börjat läka ihop, det ser riktigt fint ut. Köpte en kanonbra stövel till henne ute på Djurens center. 200 kronor ! men det är den värd, den sitter verkligen på till skillnad från många andra man prövat genom åren.

Nu ska jag dekorera smörgåstårtor. La ihop bottnarna igårkväll. Jag ska ha hela hundgänget m.fl här ikväll. Tupperwareparty kombinerat med att de ska titta på trycksakerna till klubben. Det har äntligen kommit från Vista Print  nu och allt ser bra ut, tycker jag. Har lagt undan en affisch, två bildekaler och några kort till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0