Shoppingrunda

Idag har jag varit nere i Fjugesta med Gus och Marianne. Vi gjorde ett besök hos Hasselberga sport o reklam för att köpa in grejor till Bouviershopen. Riktigt bra priser så att vi kan lägga på och tjäna lite åt klubben...

Det skulle ta ca 3 veckor innan grejerna kan hämtas. Bl.a. beställde jag vinterkepsar med nedfällbart skydd för öron o nacke. Jag vill ha en så'n NU ! Den var jätteskön.

Jag är fortfarande råförkyld och Wilda är jättelös i magen igen. Det startade tidigt i morse och nu var jag ute kl 19.00 och det bara rann. Nu har hon fått Dofilus och sover. Hoppas det lugnar sig innan natten. Så det har tyvärr inte blivit någon träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0