Snöbus

Vi har fått massor med snö här i Örebro. Och kallt, så den är gnistrande vit och fluffig. Perfekt för snöglada hundar och matte tycker det är underbart både ute och inne. Ute för att jag trivs med vinter. Inne för att hundarna håller sig rena och det syns på golvet och känns i sängen :)

Igår åkte jag med Wilda till Christian och så tog vi en skogstur med alla hundar. Wilda, Max och Knutte öste på så snön yrde om dem. Tindra fick vara hemma för hon bottnar inte i skogen nu :)

Idag har jag varit på långpromenad och passade på att fota lite. Tyvärr var solen redan låg så det blev inga gnistrande bilder.

Hittade en annan blogg häromdagen, en tjej uppe i Kiruna som är fotograf. Är Du intresserad av vackra foton kolla den här länken:
http://fotoinorr.blogg.se/2010/november/mitt-vinterland.html 

Vilka otroligt vackra vinterbilder hon har tagit!!!
Så skule jag också vilja fotografera! Men, Ni får hålla till godo med mina snöbusbilder istället...



 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0