Härliga höst!

Jag är helt klart en höstmänniska! Tycker dessa dagar med lite kyla och solsken är de bästa på hela året. Idag är resten av familjen på fotbollscup, INTE mitt intresse...

Istället har jag och hundarna varit ute och gått i 3 timmar! Det finns en härlig sträcka som jag går när kroppen säger OK. Först är det ca 1 km igenom bostadsområdet, därefter en sandad väg där Örebrotravet tränar sina hästar. Vidsträckta fält på båda sidor så hundarna kan springa fritt och verkligen sträcka ut.

Sen kommer man till bebyggelse igen och då får de skritta av och varva ner i tempo. Och så kommer man ut igen till skog och fält och sen ca 2 km skritt hemåt.

Vi är lika trötta och nöjda alla tre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0