Julmust och mord.

Har haft en lugn och skön söndag. I morse var det ny snö igen, så pass mycket att jag kunde kasta snöboll med Wilda! Sen har jag haft hundvård. Tindra skulle badas och pälsen gås igenom. Klippte sen klorna på båda. Wilda har satt så mycket underull så jag kardade ur ½ kasse på henne.

Sen gjorde jag vegetarisk lasagne med spenat och kräftstjärtar till middag. Gott!

Nu ikväll har jag gonat ner mig i soffan med säsongens första Julmust och tittat på Morden i Midsommer. Bra avslut på helgen :)

Kommentarer
Postat av: Anna m. Isak & Elvis

Nu blir jag avundsjuk...som jag letat efter julmust och ännu inte hittat någon i affären! =)

2010-10-25 @ 11:20:53
URL: http://bouvier.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0