Nu finns alla RM fotona här på bloggen!

Hej alla Bouvierfolk, bruksfolk och andra som är intresserade... nu finns alla foton från årets Riksmästerskap under kategorin "Bouvierfoton och aktiviteter". Klicka på miniatyrfotona så får Ni en större bild. Håll till godo.

Sen hittade jag 2 foton på Wilda från specialen i Degerfors som jag också lagt ut idag under kategorin "utställningar" för de som är intresserade av det :)

Nu är det fredag igen, skönt, även om jag ska lägga mig tidigt ikväll. Ska upp 05.00 imorgon. Janne i Karlsskoga ska hämta upp mig och sen ska vi upp till Mona i Ingarö utanför Stockholm. Bouvierklubben har styrelsemöte.

Jag är en kväll/nattmänniska så det kommer att ta emot rejält imorgon när klockan ringer, BLÄÄ !!

Kommentarer
Postat av: Christer

Välkommen! Snygg bild på mig och Acke i albumet!

2010-10-08 @ 21:42:38
URL: http://www.bouvieracke.se
Postat av: mona

Fina bilder ! Vilken STEGLÄNGD han kan ha , Sture alltså ! :)

2010-10-09 @ 08:57:19
Postat av: Svar till Mona från Pia

AHA, springer han? Trodde han gjorde hovnigning för Vivivita... :-))

2010-10-09 @ 22:50:10
Postat av: mona

jag skrev aldrig att han sprang ! ;)Fast när du säger det sååå :))

2010-10-11 @ 14:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0