Riksmästerskap i lydnad/bruks idag!

Har haft en jättehärlig dag på Karlsskoga BK. RM för Bouvier'er 2010 gick, som jag tidigare skrivit om,  gick av stapeln idag. Med domare, tävlingsledare, 7 duktiga ekipage (dåligt anmält !!) och lika många, alltså 7 som agerade publik. Men kul hade vi fast vi inte var så många, flera gapskratt blev det. T.ex. när Diesel apporterade konerna under sitt framåtsändande... och ett otroligt vackert höstväder hade vi!

Själv var jag "pressfotograf" med Stures systemkamera, de fotona ska ut på Bouvierklubbens hemsida (se bland mina länkar) och några kommer nog med i Bouvier-Bulletinen också.

Klubbvinnare blev Mona Borg från Göteborg - Grattis!
Jag lägger ut korten som miniatyrer, så får Ni som vill klicka på dem för att se bättre.

Nästa inlägg här på bloggen blir om en dryg vecka. Först min höstretreat, och jag har ingen dator med mig. Sedan utställning i Linde. Därefter ska jag försöka blogga ikapp...



Riksmästerskap för Bouvier des Flandres 2010


        

                                                               

                                      
                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0