Till minne av min älskade, underbara NOVA!

Kände för att göra nå't fint till NOVA's minne nu när jag hittat det roliga fotoprogrammet Picnic online...





Bara 4 veckor gammal!




DU VAR DEN KRAMIGASTE HUND JAG HAFT. VILLE ALLTID VARA NÄRA, NÄRA MATTE.



(Så här efteråt har jag funderat på om det var en omedveten känsla av att Du inte mådde bra, långt innan SLO'n startade. Jag kunde inte ens lämna Dig när jag skulle gå och handla, även om resten av familjen fanns kvar hemma. Du skrek, ylade och slängde Dig mot altandörren helt förtvivlad)





DET VAR ALLTID FULL FART & DU VAR ALLTID GLAD OCH FULL MED BUS ...







... sen kom sjukdomen SLO




Du var en underbar liten "docka" och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, NOVA !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0