Det blir lite "körigt" ibland :)

När man bara har en bil så blir det onekligen lite körigt (fyndigt va...) ibland! Joel är på träning på Gustavsvik och undrade om vi kunde hämta honom kl. 20.00. Jag lovade att det skulle gå bra, hade totalt glömt att Liam och Mikael har fotbollsträning 18.30 - 20.30.

Så jag får först köra ner Liam och Mikael till Karlslund 18.15 sen hem o ut med hundarna, hämta Joel kl. 20, skjutsa hem honom och sen iväg till Karlslund igen för att hämta resterande familj! Phu...

Idag har jag varit på stan och haft socialpromenad med hundarna. Wilda är väldigt duktig på att gå lugnt vid sidan bland allt folk och nya ljud och dofter! Man kan tro att hon är en stadshund som är van...

Vi tittade på änder (som säkert hade smakat gott...) i stadsparken och gick runt slottet över broarna där strömmen dånar, mötte en hel del hundar, och nu sover de ... det var tydligen ansträngande att vara i sta'n :)) 






Och min Wilda är allt en riktig vakthund ... hon har t.o.m kanon!!!


Kommentarer
Postat av: Annette

Jätte trevlig blogg Pia.........jag har nu lagt upp den på mina favoriter.......kram!!!

2011-02-17 @ 22:03:54
URL: http://www.rajfax.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0