Jobb med shoppen

Håller på å jobbar med ett förslag om hur Bouviershoppen ska presenteras på klubben hemsida. Wilda fick sitta modell :))



Försökte ta bort ett lysande öga på det här fotot men det gjorde bara att hon ser skelögd ut ;)

Idag ska jag till vetten med Tindra. Tycker det luktar i hennes öron så det är bäst att checka av det innan det blir en öroninflammation. Måsta åka ner till Synsam oxå, Wilda fick plötsligt för sig att ge mig en puss på promenaden förut. Vilket resulterade i en knäck i bågen :(

Sen måste jag åka o köpa nya broddar... var så nöjd med att jag äntligen införskaffat broddar o så tappade jag den ena redan efter 2 dagar. Gick Gustavsvikrakan och kände att det inte greppade under ena foten. Borta! Vände o gick tillbaka men den är spårlöst borta.

Skulle åkt ut till Marianne o Sture idag, men tror inte jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0