Oj, har inte bloggat på flera veckor :(

Är lite lat och skyller på all snö, så det har inte blivit någon träning på länge. Och då känns det inte som om man har nå't att blogga om. Enklare att gå ut på Facebook och skriva en kortis och kolla av vad alla andra gör. Men så kommer någon som inte har Fb och som brukar läsa min blogg och undrar varför jag aldrig skriver. Så nu gör jag det :)

I söndags var vi med på Hundpromenad Örebro igen. Ca 20 hundar var det med den här gången och som vanligt gick turen runt Karlslund.

 Fika i ½-tid...
 

Idag har vi tagit en härlig tur i skogen, ja det gör vi ju varje dag förstås :) men idag är första gången i år som det kändes en ny värme i solen ... våren är på G även om man knappt kan tro det när man mäter snödjupet!

                 

 

Här hemma har hallen fått en makeover med nya tapeter och sen är det en del arbete att göra inför årsmötet i Bouvierklubben som är på lördag. Ska förbereda en del papper, inventarielistan för shopen ska gås igenom och varor som är beställda ska kontrolleras och läggas undan.

Jag har gått så långa turer med hundarna de senaste dagarna och ihop med tapetseringen känns det som hälsenorna har krympt ... hahaha! Men det är ju så härligt att vara ute med hundarna att jag inte märker förrän efteråt hur trött jag är!

 

                  
Ha det gott alla! Jag återkommer när årsmötet är överstökat och förhoppningsvis kanske träningen kommit igång!

Kommentarer
Postat av: mona

Härliga bilder !!

2011-03-02 @ 20:11:50
Postat av: mona

Härliga bilder !

2011-03-02 @ 20:13:38
Postat av: Anne-Kirsti

Har hatt en trivelig lesestund rundt på bloggen din. Likte spesiellt godt innlegget ditt om Örebro-gjengen på fri-slepp promenad.

Bouvve-kram fra Bodø

2011-03-02 @ 23:03:48
URL: http://bouviax.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0